Lítá ale naprosto suprově, všechno ze základní akrobačky, co nepotřebuje směrovku. Na motor docela fofr, na kluz jsem už dokonce termičil. Křidýlka a výškovka v nule, nic nebylo potřeba trimovat. Kupodivu se nic v tý prodejní krabici nezkroutilo. Možná že jsem měl narovnat uši, asi by lítal ještě líp.
Výškovka je propojená skrutně drátem 2 mm a tahá za ní servo GO-6 umístěný na boku trupu co nejvíc vzadu. Všechny serva jsem vyměnil kabely za dlouhý a jsou zalepený do přesně vykotlaných děr Uhu porem.
Trup je kabinou vykotlaný na tloušťku stěny cca 12 mm. Vykotlání pokračuje šachtou pro baterku LiPol 2S Dualsky 1Ah až asi 5 cm před odtokovku křídla. Je to kvůli těžišti, baterka musí být až za těžištěm. Doporučuju vše tlačit co nejvíc dozadu, jinak se musí zadek hodně dovážit. Vepředu je válcová díra pro motor Foxy 2208-1200. Motor drží za čelní překližkovou přepážku, která má do trupu vlepený nahoře a dole překližkový výztužný žebro, vše 2 mm. Zepředu jsem prodlouženým vrtákem vrtal díru 8 mm skrz celý trup pro kabel výškovkovýho serva. Trup je od křídel dozadu zesílený uhlík tyčkou 1,5mm 3 x po 120 st. Dno trupu má od motorový přepážky zvenčí zesílení uhlíkovým páskem (lyžinou) 3 x 0,5 mm asi do poloviny křídla. Stejnej pásek vyztužuje vnitřní rantl výžezu v trupu pro kabinu. Bez těhle zesílení se trup moc kroutil. Kabina je komplet vykotlaná, na trupu drží magnety v předním a zadním oblouku.
Regl je Foxy G2 20A, kužel Turbo 35 mm, trámec 8 mm, čep 3 mm, vrtule Aeronaut 9,5 x 5. Na tuhle sestavu to lítá na plnej skoro 10 minut. Chlazení tam žádný není, vše je po letu jen mírně vlažný. Výškovka je při +-20 st. ostrá až dost, křidýlka to chce víc aspoň 3-30 st. Mán expa přes 50%.
Jo bacha, díra pro křídlo je v trupu malá, nejde to do sebe. Křídlo jsem vzadu seříznul o 3 mm a zespoda tu vystouplou etředovou část o cca 1,5-2 mm. Jo a celý křídlo osazený servama nejde z boku nasadit a tak jsem trup zezhora říznul až k odtokovce, trup ohnul a rozevřel a křídlo nasunul zezhora a pak zalepil vteřiňákem. Po zalítání jsem zalepil do trupu i výškovku. Původní Glider vážil 19 deka, teď to má necelých 30 deka. Ten dovažovací špalek železa, co byl v kabině, jsem samozřejmě vyhodil, měl skoro 5 deka.
Celeron: Myslel jsem, že jsem to napsal dost jasně. Aby vyšlo těžiště, tak se musí baterka dát až cca 8-10 cm za těžiště. Já ji mám v kanálu pod křídlem, kanál zasahuje až cca 5 cm před odtokovku křídla. V kabině a v trupu pod ní nemám vůbec nic kromě reglu Foxy 20A. Ten vydlab kabiny je jen pro anténu aby nebyla přímo vedle reglu. Po zastrčení baterky do trupu zastrčím i přijímač s kabelama, je tak na úrovni náběžky. Stejně i tak je Lidlák moc těžký na předek, za výškovkou je dovážení olovem 4 x 5 x 20 mm v stříbrný 3M pásce. Kdybych to předělával znova, dám baterky ještě víc dozadu. Stěna trupu má i u odtokovky ještě rezervu kolem 5 mm a pokud se trup ztuží uhlík tyčkama, tak bych se ničeho nebál.Dnes jsem při přistání chytil ještě na dost velký rychlosti jedním křídlem bodlák. Lidlák udělal dvě hvězdy přes křídlo, výškovku a zem a je naprosto netknutej.
Konfigurace podle videa youtube:
Serva nejlépe asi 5-8 g serva. Akumulátor 25C 3s 850-900 mAh, 18A regulátor, motor s asi 2300 KV HexTronik 20g Brushless Outrunner 2300kv a Günter Prop.
Serva nejlépe asi 5-8 g serva. Akumulátor 25C 3s 850-900 mAh, 18A regulátor, motor s asi 2300 KV HexTronik 20g Brushless Outrunner 2300kv a Günter Prop.