úterý 9. února 2010

tmelení motorového krytu

JEKL: někdo tu psal o dvousložkovém polyesterovém tmelu , můžete mi někdo poradit konkrétnější tip ???

blembondo: Já bych použil ten polyester a to konkretně Soft.Např. NOVOL polyesterový tmel SOFT PLUS Standox Soft Spachtel BKP Soft Plus atd....

Efin:  taky bych doporucil lehceny 2K polyester...

JEKL: Hoši díky za rady ... byl jsem se poradit zase u profíka - nahrubo přebrousit , uzavřít jemnou tkaninou , jemný dvousložkový tmel na auta a pak mi to ten kámoš stříkne spešl plničem a barvou.

Badan: já si kupuju akrylát na dřevo - je s tim super práce, dobrý lehký broušení - je to v kelímku, firmu nevim

R.A.D.I.M:  my používáme tmel na dřevo od soudalu a tak jak píšeš lehký a dobře se brousí.s autotmely sem se nabrousil dost (takové tmely se sklem jsou mňamka:0) takže dvousložkové autotmely (používal jsem Body) se snažím v modelařině užívat jen v nevyhnutelných situacích.

foker:  Nevím, jestli tu jde o tmelení kopyta nebo hotového krytu. Já tmelím polystyrénové kopyto akrylátovým tmelem, obyčejným stavbařským z drogerie a laminátový kryt polyesterovým autotmelem. Měl jsem už různé značky a rozdíl jsem nepoznal. Se sklem radši ne, ostatně takové krátery, aby byl potřeba, na motorovém krytu většinou nejsou. Brousím oboje nahrubo mřížkou na sádrokarton, potom normálně šmirglem. Většinou vibrační bruskou.

R.A.D.I.M:  zrovna tady na nej koukam a pisou jen soudal tmel na drevo brousitelny.co vim tak ho delaji v mnoha odstinech dle dreva.kupuju na obi.

dedek:  Není to tento?
http://www.soudal.cz/cz/product-detail.php?evc=1260100

R.A.D.I.M: ano to je on