čtvrtek 31. prosince 2009

Použití NiMH jako přijímačových akumulátorů

HonzaS: No já si s nimh dost užiju ve foťáku. Do modelu už bych si je nedal ani omylem... Na to mám své modely moc rád

AK: A co do modelu tedy davas? Lipoly? Ja do spalovaku NiMh davam, i kdyz v akrobatu mi jeste slouzi 1000mAh NiCd Sanyo, a tam vim, ze mi to utahnou: 5 serv neustale jede.... ale nektere NiMh jsou trochu lepsi nez spatne

HonzaS: Tam nejde o to, že nejsou na trhu dobrý nimhy, ale že umírají bez varování, a věkem. Už pár let mám jen lipolky, od nedávna i 2s A123. Lipolky mi stačilo dát do halovky jako pohonné a už jsem věděl jak na tom jsou. u A123 budu muset vymyslet něco jinýho, nebo zjistit co by na ně letělo z věcí co mám doma... každopádně, oboje funguje, a to velmi dobře. Bez strachu o náhlou smrt.

M.C.L.:  Ion new pro+: - 4 serva v křídle (Hitec) a 1x VOP. Přijímačovky Sanyo Eneloop AAA - 800 mAh. Regl Basic 100A, přijímač Schulze. Druhá sezona - bez problému.

AK:  2 sezony jsem take proletal bez problemu a ve 2. polovine treti sezony spadl... a hledam, jestli neco nemohu udelat lip... spis moc nic.... spadl jsem s BEC ... ale model s prijimacovkami mi taky letos trikrat zarusil - predtim rok a pul OK (v obou pripadech Schulze).... a byl jsem si hodne jisty...

Vitoušek:  Ion new pro+: - 4 serva v křídle (Hitec) a 1x VOP. Přijímačovky Sanyo Eneloop AAA - 800 mAh. Regl Basic 100A, přijímač Schulze. Druhá sezona - bez problému.

Ion new pro+: - 4 serva v křídle (Hitec) a 1x VOP.( HS81 a HS 81MG ) Přijímačovky Sanyo AA KR1100AU. Regl Master 125A, přijímač Schulze. Třetí sezona - bez problému.

Ion new pro+: - 4 serva v křídle (Hitec) a 1x VOP. ( HS 125 MG ) Přijímačovky Sanyo AA KR1100AU. Regl CC 125A , přijímač Schulze. Tato sezona - bez problému.