neděle 18. října 2009

Zajištění křídel proti vypadnutí

Pucmeloud: Chlapi, nemáte odzkoušenou nějakou elegantní fintu, jak zajistit nasouvací křídla na větroni jinak, než dvěma háčkama a gumou? Nějak se mi to nelíbí a to vytahování tím šperhákem...co takhle magnety? Nebo raději místi té gumy pružinu? Nebo něco jiného?

zdzd: Cvakačku, Něco jako velká plastová patentka. Samičky jsou zalepené do křídla, samečci spojení šroubovou tyčí v trupu.

Pucmeloud: Problém jak to teď zapustit do křídel (jsou potažená a hotové...)

zdzd: Ale drží to tak, že jsem si to nikam netroufnul vlepit. Abych éro nesložil jen jednou. Rozhodně to vyžaduje festovní kořenové žebro.

Petrbike: Tady je odkaz na to Graupnerovo. Používal jsem to často. ...
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=597

martijn: Já používám Multilock od MPX.
tatínek:
maminka:

Při demontáži se za křídlo netahá, to by byl asi opravdu problém, protože to v sobě drží dost dobře. Dělá se to tak, že se dlaní dá přesný, krátký úder do náběžky a cvaky samy vyskočí.



xpetr: jednoduše dvě očka v křídlech za náběžkou dlouhé cca 1,5cm dovnitř trupu.Tam pěkně dosáhnu rukou.Spojím to strunou cca 1mm.Při větší ráně mi to i vyskočilo...... Vzadu nic nepotřebuješ. 3,5m Jantar.



Makovec ml.: No a já místo toho drátu používám kabelové stahovačky. Balík je za pár korun. Nasadím křídla, protáhnu očkama v křídlech stahovačku, stáhnu. Dolítám, cvaknu stahovačku, rozložím éro....Používám v pyloňákovi i ve 3 metrovce s 160 ccm. Spolehlivé, levné, rychlé.

xpetr: Já párkrát taky,když jsem po cestě na letiště ztratil tu strunu.Ale vždy jsem blbě hledal.