úterý 10. července 2007

strhnutý závit u karburátoru

dt: Podařilo se mi strhnout jeden závit, kterým je připevněn karburátor (ASP 7,5ccm). Co byste mi radili s tím udělat? Nabízí se 3 možnosti: a) nechat to tak (šrouby jsou tam celkem 2 na protilehlých stranách), v tom strženém závitu ten šroub ještě drží (během chodu nemá tendence vypadnout), jenom nejde dotáhnout. Nebo b) převrtat a vytočit větší závit. Toho se ale bojím, protože tím ztenčím množství materiálu mezi dírou a okrajem otvoru a navíc mám strach do toho materiálu lízt. A nebo c) vyplnit epoxidem s kovovým plničem a pak vytočit stejně velký závit, jako byl ten předchozí. Otázka je, jak epoxid vydrží to horko

n.a: Osobně bych použil nějaký kovem plněný Epoxy.-Odmastit.Potom ten šroub zkontrolovat,jestli není ohnutý-případně narovnat.Ten šroub navoskovat,potom ho ohřát,aby vosk okapal a na něm zůstalo jen nezbytné množství vosku.Stačí nad svíčkou.Potom ten šroub našroubovat na své místo a zaplácat pryskyřicí.Po jejím vytvrzení šroub vyšroubovat a místo podle potřeby opracovat.Dělal jsem to několikrát a vždy se povedlo.Používal jsem LepoxMetal a naposledy tuším kovový Devkon.