středa 11. července 2007

Li-Pol baterie - cena & kapacita

Amtin: Zdravim vsechny uzivatele Li-Pol baterii. Nelibi se mi jejich soucasna cena, respektive fakt, ze se prodavaji vyhradne ty s "vetsim C" tj 10 a vice. Podle toho vypada i cena. Volal jsem do Avacomu a tam rikali, ze my modelari poptavame vyhradne ty 10, 15 a 20 C. Pan na druhe strane telefonu byl velice ochotny a pri vetsim zajmu by byli schopni dodat i Li-Polky s nizsim C a tedy i s nizsi cenou (obecne). Moje predstava +, - (nevim zda je realna) je Li-Pol baterie 3200 mAh, 5C za 550 Kc nebo 2000 mAh 5C za 450 ? Opravdu chci tyhle baterie jenom ja ?
Otazka zni: kolegove byl by o tyhle baterie zajem ? Ja osobne preferuji delsi lety - az 50 minut (Sprinter, BF 109 od Stein modelu, Toro 300) pred 10 minutoivym letem pri 40 A. Dekuji za odpovedi, o vysledku chci informovat Avacom a Ladak si to tady doufam precte sam.

vinklarek: "........Li-Pol baterie 3200 mAh, 5C ......"
Doufám že se myslí trvalý proud 5C což je 16 A, ale o těchto nebo ještě kapacitně vyšších aku jsem uvažoval i já výhledově do větších elektromotoráků.
PS: Nějaké 3300mAh? mají tuším na webu i www.mgm-compro.cz

Amtin: Vitej v klubu . Ano myslim trvaly proud. Jeste pro upresneni jsem to myslel takhle: Vezmu Li-Pol baterii 3000 mAh, 5C a udelam pack 2S2P. Vysledek bude 8,4 V, 6000 mAh a trvaly proud 20 - 25 A. A to vse za trosku jinou cenu nez je momentalne ted.

vinklarek: Já to myslel jinak .....
Li-pol 5000 až 6000 mAh 5 C a pack 4S - trvalý proud 25-30 A a mám baterii do elektromotoráka do hmotnosti 2 až 3 kg (dle typu modelu - od hodného velkého hornoplošníka - 3 kg do účelového elektroakrobata - 2 kg).