středa 13. února 2019

spona, hadice a folie na vacuum pytel

caleb: prosím,nemá někdo zkušennost se zacvakávací sponou na pytel jak je vidět hned na začátku videa: 
https://www.youtube.com/watch?v=ttBJtCrT0VI 
Zkoušel jsem kontaktovat majitele videa,ale nějak jsme si asi nerozuměli. 
Nevím kde to sehnat a ani jak to pojmenovat. 
Vypadá to lepší než pytel všelijak lepit. 

PTI: Kamarádi používají plastové trubky, Jedna je komplet, z druhé je po délce odříznutá výseč (vytvoří se takove "C". Pytel se ohne kolem té celé trubky a na to se nacvakne ta zbylá část trubky ("C"). Těsní to dobře a je to opakovaně použitelné. 

zz: Běžně používám, funguje. Plastová trubka 8mm a plastový "U" profil 10x1mm. Koupil jsem za pár korun v Uni Hobby.


daja: Já používám bukovou kulatinu 10mm a starou rozříznutou hadici z autogenu (válelo se to doma).
Tyčka má 10mm a hadice 8mm. Hadice má po obvodu vroubky, tak jsem dva odřízl, líp se nasazuje. Jenom rozříznutou hadici je pakárna nasadit.


ufon13: jde to i bez hadic a trubek, možná nejjednodušší ,,obi,, řešení..





daniels jakým ventilkem se ten podtlak dostane do toho sáčku?

zzHadice kupuju ve Flor centru, průhledná rozměr 8/5. Mám na hadici mezi vakuovacím pytlem a kompresorem ještě malý plastový zpětný ventil (s kuličkou) 

danielsUž jsem to našel. Jednak je možnost "opatlat" to kolem hadice tmelem nebo tam dát něco jako ventilek, ale bez toho mechanismu

Kaczka: Já to dělám tak že nanesu nejlevnější akrylový tmel a do toho vložím hadici. Nevím jak ta spona, ale tmel spolehlivě udrží vakuum přes noc. Na hadici nemám žádný zpětný ventil, stačí ji jen zalomit a spolehlivě to vakuum udrží. Na druhou stranu je výhodou spony a ventilku to, že to lze opakovaně použít.

zzJJ tak jsem to dělal taky, možná je to i lepší z hlediska těsnosti, ale protože vakuuju jednou za čas, kartuše s tmelem mi ztvrdla. S plastovým profilem to nehrozí...

KaczkaZdeňku, co používáš jako separační folii na křídla?

zzDurofol 0,3mm. viz: 
http://eshop.zero.cz/cz/menu/8679/sortiment/folie/pvc-tzv-durofol-/clanek-3728-folie-pvc-p ...