úterý 17. července 2018

Napínací lak

varok: Dobrý den, chtěl bych se zeptat ohledně napínacího laku. Hledal jsem tady, ale našlo mi to jen hodně staré témata. Dá se v dnešní době někde sehnat napínací lak za rozumný peníz? Všude mají jen ten nitrocoat v malých plechovkách za necelou stovku. Na jino.cz jsem našel i větší litrové plechovky, vyjde to levněji. Nebo mají v e-shopech od Graupnera barevné laky, ale myslím jen 100ml a za nekřesťanské peníze. V nejhorším objednám tohle. Co používáte prosím vy? Nebo už všichni přešli na folie?

C 1106 jde original sehnat jen v 9L balení z Colorlaku.Cena kolem 4000Kč.Druhá možnost je koupit to v menším od firmy Bupak což je jen jiný přebal.Bupak nic nevyrábí jen plní do svých obalů takže v plechovce je C1106 z Colorlaku.
https://www.modelcentrum.cz/produkt/LAK ... vka-i57109

kope: Používám ten Nitrocoat. Chtěl jsem ti poslat odkaz na shop s potřebami pro Ultralight, který mám uložený a napínací lak tam měli a vycházel rozhodně líp než z modelářské prodejny. Ale teď koukám, že už mají jen Ceconite tkaninu a lak ne. Ale pro jistotu, kdyby sis tam chtěl zavolat:
http://www.aviatik.cz/potahove-materialy-laky-lepidla/